Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 20 septembrie 2012

Mama mea, descriere portret fizic şi moral

Mama mea are 35 de ani şi este o femeie foarte frumoasă. Este scundă, are ochi căprui şi pătrunzători, iar părul lung şi castaniu, îl are mereu aranjat şi pieptănat. Ochii ei sunt meru blânzi şi mă privesc întotdeauna cu dragoste, duioşie şi căldură. De multe ori cu o simplă privire reuşeşte să mă calmeze sau să mă încurajeze. 

Mama este o persoană harnică şi nu se plânge niciodată, indiferent ce are de făcut. În fiecare dimineaţă când mă scol dimineaţa, pe ea o văd în bucătărie pregătindu-mi micul dejun. Apoi mă duce la şcoală, iar de acolo merge la serviciu. Indiferent dacă este acasă sau la serviciu, mama mea este o persoană energică şi foarte entuziastă în tot ceea ce face.

Când sunt bolnavă, cine mă poate îngriji cu atâta bunătate ca mama! Şi eu pentru toate acestea o iubesc mai mult decât orice fiinţă din lume. Şi oricât voi face pentru ea nu va fi deajuns. În câtvea cuvinte, mesajul meu pentru mama mea este acesta: "Mamă, tu eşti cea mai bună dintre mamele din lume. Aş vrea să cresc mare ca să poţi să fii mândră de mine, aşa cum sunt şi eu de tine" .

2 comentarii: