Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 20 septembrie 2012

Mama, cea mai draga fiinta de pe pamant!


Mama, cea mai draga fiinta de pe pamant!


Mama, acest cuvant magic si frumos cu putere fermecata, reprezinta fiinta cea mai iubita si indragita de mine de pe pamant.
Daca cineva mi-ar spune sa-mi descriu mama, as spune ca: ,, Mama mea este o fiinta gingasa si frumoasa. Parul sau este lung si ondulat ca valurile marii, iar ochii ei mari sunt ca doua diamante pline de caldura, blandete si intelepciune. Niciun trandafir nu o poate intrece in frumusete si niciun ghiocel in delicatete. Mainile sale sunt agere si catifelate. Glasul sau melodios imi strabate inima si mi-o umple de bucurie si fericire, iar privirea sa este blanda si luminoasa. Sufletul sau este plin de bunatate si intelegere.
As putea spune ca mama este un inger trimis din cer pentru a ma ajuta sa trec mai usor peste greutatile vietii, fiindu-mi alaturi atunci cand am nevoie de sprijin.
Ii promit ca atunci cand voi deveni o persoana adulta, iar ea va imbatrani, o voi rasplati pentru tot ce a facut si face pentru mine.
O voi iubi, o voi asculta, o voi respecta mereu si ii doresc multa sanatate, fericire, pace sufleteasca, liniste, viata lunga si tot ce exista mai bun pe lume!
La multi ani, mami!



Adriana – Nicoleta Mihailescu
Clasa a IV-a A
Colegiul Romano-Catolic Sf. Iosif
Bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu